Beeld krimpt....

Hallo..

Ik heb een probleem met mijn philips matchline televisie.. Als ik de televisie aanzet heb ik even beeld waarna het beeld krimpt en daarna hoor ik 'plok' en gaat de televisie uit... Komt iemand dit bekend voor ? Zo ja ...waar moet ik het probleem zoeken?

alvast bedankt, Nolk nolk snipped-for-privacy@hotmail.com

Reply to
Nolk

Nolk wrote in ,

26/01/2005, H. Timotheus en Titus

Allemaal goed en wel, een Matchline, maar de welke??? Op de rug staat type nr en ook het chassis dat erin steekt. Dab kunnen wij misschien verder. Begint het vanonder te krimpen en na hoelang valt tv uit??

Bij FL1 en aanverwanten is het meestal het Verticale Eind ic, op het koelvin dicht bij de hoogspannings spoel

Succes! ;-)

--
Alain Beguin - *MesNews* Translators Team (Dutch)
Newsreader: *MesNews*  http://mesnews.net :-)

Het model is: 25 PT910 B/01 chassis nr. kunnen we niet vinden Beeld krimpt verticaal naar binnen na 3 minuten. ook opeens geen geluid meer

gegroet

Reply to
Arthur

Arthur wrote in ,

6/02/2005, H. Dorothéa

Chassis FL2.16 uit 1992

Schema hier te vinden :

Eerst en vooral IC vertikaal nakijken en zelfs vervangen en elcotje ernaast mee vervangen.

Groetjes,

--
Alain Beguin - *MesNews* Translators Team (Dutch)
Newsreader: *MesNews*  http://mesnews.net :-)
http://www.vif.be/MesNews/
Mail is valid: 48 hours only.
Reply to