Aristona Video

Is er iemand die weet wat het "sleuteltje" betekent wat op de display van mijn videorecorder brand. Het is een aristona. De video reageert nergens meer op. Hoe krijg ik dat sleuteltje uit?

Bij voorbaat dank,

Joop

Reply to
GinRin

kinderslot? waarschijnlijk alleen op te heffen door een bepaalde toets(combinatie) op de AB

kijk ff in je handleiding

--
JVD - jvd_609 [at] hotmail [dot] com
http://www.josvandijken.tk - http://www.jvd-ftp.tk

Dan staat ie op het "kinderslot" :D :D

--
Mvg.: Thomas.
-----------------

Hij heeft ze wel allemaal, maar ze werken in ploegendienst!

Posted by news://news.nb.nu
Reply to
De Wâldpiek ©

de

Was het niet de play toets op de ab voor een aantal seconden vasthouden? effe google'n in deze discussiegroep, want dat is al meerdere keren beantwoord!

Reply to
Me

"JVD" schreef in bericht news:bl9pa6$4r3$ snipped-for-privacy@reader10.wxs.nl...

de

Was ik al bang voor, ik heb geen handleiding meer. Kan iemand dit kind ;-) aan de juiste toetscombinatie helpen?

Tnx

Joop

Reply to
GinRin

"GinRin" a écrit le/schreef op/wrote on 29/09/2003

Misschien kan iemand in deze groep, aan de hand van uw type nummer, het vergelijkende nummer vinden van een Philips toestel. Dan kan jij de handleiding rechtstreeks bij Philips downloaden. (hier bij Philips.be toch)

Al eens geprobeerd om de "stop" toets van uw afst bed voor ongeveer 5/6 seconden te blijven indrukken? Ik heb de dok niet, hier thuis.

Groetjes,

--
Alain Beguin : be  -  2330
Reply-to; Remove spaces around "@"

Op de afstandsbediening de knop waar een sleuteltje bij staat,even ingedrukt houden totdat het sleuteltje uit de display verdwijnt mvrgr Rob

Reply to
Rob van der Ploeg

"Rob van der Ploeg" schreef in bericht news:0i_db.371746$ snipped-for-privacy@castor.casema.net...

ingedrukt

Helaas, geen knop op de ab met een sleuteltje.

Andere suggesties?

Joop

Reply to
GinRin

"Alain Beguin" schreef in bericht news: snipped-for-privacy@privacy.net...

Type is sb110

Ja, maar dat helpt helaas niet.

Bedankt voor het meedenken

Joop

Reply to
GinRin

"GinRin" a écrit le/schreef op/wrote on 29/09/2003

Surf eens naar Philips.nl, dan cosumenten produkten, consumenten electronica, Video,, handleidingen, VR110 intypen en downloaden.

Hopelijk de goede,

Al

--
[...]

Misschien eens een seconde of tien de standbytoets op de a.b. vasthouden.

Groeten en suc6 Peter

"GinRin" schreef in bericht news:Hu_db.37$732.42937@zonnet-reader-1...

eddumokweer

Wees eens creatief en vermeld wat er gebeurt als je datzelfde met de playtoets doet, of had je dat nog niet geprobeerd dan?

Dank voor de gouden tip. Het model was overigens de VR171.

De truc werkt als volgt: Standby toets indrukken en vasthouden, stekker eruit, enkele seconden wachten, stekker erin, enkele seconden wachten, standby toes loslaten.

Iedereen bedankt voor het meedenken.

Joop

Reply to
GinRin