Støjdæmpning

Til gruppen,

Jeg søger råd om noget støjdæmpning, jeg har et mobilt 12V køleskab Isothern CR50, men når dets kompressor (og ventilator) kører, kvæles min autoradio på alle frekvenser. Er der nogen i gruppen der har erfaring med støjdæmpning?, både radio og køleskab kører på samme batteri, radioens antenne er elektronisk og sidder 3 m fra køleskabet. Problemet er der også når jeg lader på batteriet fra en switch-mode lader (Trident).

M.V.H. Per

Reply to
Per R

Per R skriver:

Radioens antenne har en dårlig stelforbindelse.