Smd-elektrolyt

Min gamle Triax 4007 satmodtager har fået nogle kedelige støjstriber. Jeg kan i nogle gamle indlæg læse at det bl.a kan skyldes en defekt smd-lyt i tuneren. Da jeg ikke lige har sådan en liggende, eller ved hvor jeg kan købe en i nærheden, er mit spørgsmål om jeg bare kan lodde en alm. lyt i istedet?

mvh Henning

Reply to
Hening Keseler

"Hening Keseler" skrev i en meddelelse news:41ae2abf$0$204$ snipped-for-privacy@dread12.news.tele.dk...

Umiddelbart burde det ikke være noget prob.. Du skal dog stadig huske at den skal være samme værdi ( uF / V )... Husk også at vende den rigtigt..

/peter