Skifte tangent på elklaver

En af tangenterne på mit RD600 er knækket. Tidligere har jeg fået dem skiftet i den lokale musikforretning i Slagelse, men tænker om det ikke er noget man kan gøre selv?

Nogen der har prøvet?

Mvh. Lars

Reply to
lars.lienhoeft.larsen

skrev

Se mit svar andetsteds.

Det er en dårlig idé at poste samme spørgsmål flere steder, lav i stedet en krydspost med FUT.

Mvh. Uffe Ravn

Reply to
Uffe Ravn

Den 16-05-2013 23:23, Uffe Ravn skrev:

Hvilken gruppe har du så svaret i? Jeg vil gerne se svaret, men orker ikke at løbe alle grupperne igennem. /Erik

Reply to
Erik Andersen

Hej

On 17-05-2013 10:24, Erik Andersen wrote: ...

Dét i sig selv er grund nok til at du ikke bør krydsposte...

--
Mvh, Kim
Reply to