RTTY-interface for IC-706MK2 (ikke G)

Et hjemmelavet interface virker IKKE bak på den RJ-kontakten. Mikrofon virker både fremme og bak... Interfacet virker fremme.... Er det noen forskjell mellom disse to kontaktene og spenningsverdier her ??

Hvor kan jeg evt finne noe om dette på nettet ? Kan jeg bruke signaler fra Line-Out til FSKK og således ikke bruke RJ-kontakten ??

mvh Torbjørn.

Reply to
Torbjørn Morka