Re: "Maximum remote extender" - Hvordan virker den?

Kim Therkelsen skriver:

> Kan batteriet/senderen på en eller anden måde registrere hvad der bliver > sendt via infrarød fra fjernbetjeningen via strømforbruget/udsving i > strømforbruget?

Jeps. Når du sender kommer der kraftige strømtræk der sjovt nok passer med strømmen gennem sendedioderne.

Tak for svaret Klaus. Jeg tog mig også lige lidt tid til at læse om fjernbetjeninger og den simple protokol de bruger. Det er egentligt godt fundet på med den "Maximum remote extender" - mon den virker fuldt ud (som man forventer af et kommercielt produkt)?

Mvh. Kim

Reply to
Kim Therkelsen

Faktisk et ret cool produkt (hvis det virker ;-)... /Anders

Reply to
Anders F