RCA Phone stik for chassis montering

Hej

Jeg søger et RCA Phono stik - han - for chassis montering. Jeg har smidt et billede i dk.binaer

Den har en 10mm møtrik intergreret, og alle dem jeg kan finde er til montering på kabel og har dermed ikke møtrikken....

Please help! Jeg skal bruge 50 stk.

Frank

Reply to
Frank Andersen

Frank Andersen skriver:

Det er fordi man normalt bruger hunstik til chassismontage. Normalvis er kabler med hanstik i begge ender.

Hvorfor kræver du hanstik til chassis ?

Den bliver ikke brugt som audio-stik men, som strøm stik i en lygte. Jeg har derfor brug for en med møtrik.

Den findes jo som det ses på billedet, men hvor ???

Reply to
Frank Andersen

Hej Frank

har

Brug en almindelig og lim den i med Araldit.

Frank Andersen skriver:

Hvis du finder en med metalbagkappe, kan du så ikke bare finde en møtrik der passer ?

Det bliver nok også enden på det...

Reply to
Frank Andersen

Der vil være for lidt plads til en møtrik - den skal være en del af stikket...

Det er bare noget ..... for den findes jo, jeg har jo den originale, men hvor dælen kommer den fra....

Reply to
Frank Andersen

Hvorfor ikke bruge selve bagkappen som møtrik? Hvas det kniber med pladsen, så er nedstrygeren opfundet.

-- Med venlig hilsen KHJ

Reply to
KHJ