oprydning - gratis FPGA ere

hej

jeg har lige f=E5et nogle fpga ere er der nogle herinde der gerne vil have dem ? jeg ville smadder gerne selv kunne lege med dem, men jeg ved at jeg ikke for tid, s=E5 jeg vil hellere have at de for et godt hjem hvor de kan blive misbrugt :-)

Xilink

xc 3042 en stang 10-15 stk xc 2064 en stang 10-15 stk.

kan afhentes i hvidovre efter aftale.

Martin

Reply to
martin

Er du sikker på at den nuværende compiler/syntese kan lave en bit-stream til den slags antikviteter ?

Jeg frygter, at man skal have fat i en DOS maskine og en compiler fra engang i 19-midthalvfemserne.

eam

ok !! s=E5 ryger de bare ud ---

Reply to
martin

Du er lidt hurtig på aftrækkeren. Egentlig burde vi skrive om det i dk.marked.privat.elektronikloesdele+maalegrej men skidt.

Jeg har endnu ikke slået op hvad det er for kredse eller ved hvilket hus de er i, men jeg har da en bedaget PC med Win95 (Dos) og en All-03A brænder hvis det kan bruges til at programmere dem. Desværre befinder jeg mig på NØ-fyn, og bortset fra Mandag hvor jeg skal have bilen på et specialværksted omkring Køge kommer jeg ikke på Djævleøen.

/Lars

Reply to
Lars Peter Larsen

Xilinx FPGA'er kan ikke programmeres i en brænder. De er SRAM baserede, og programmeres fra en prom eller en processor under opstart.

Jeg tror faktisk jeg har en stribe 30xx kredse eet eller andet sted i kælderen fra dengang.

Hej Bo,

Det fik jeg en ide om da jeg prøvede at slå dem op på Alldatasheet. Jeg mener også at Ataris "Hades" maskine var bygget med den slags kredse.

/Lars

Reply to
Lars Peter Larsen

"martin" skrev i en meddelelse news: snipped-for-privacy@o20g2000vbh.googlegroups.com...

xc 3042 en stang 10-15 stk xc 2064 en stang 10-15 stk.

kan afhentes i hvidovre efter aftale.

Hejsa Jeg vil gerne have dem, men kommer ikke lige forbi Hvidovre,,, kan vi finde ud af at noget med lidt porto og lidt for at sende dem... ?

--
Peteropfinder
Peter N. Petersen