Nogen der har et bud på denne, auto start af rotor?

Hej Henning

Jeg beklager mit forsøg på at hjælpe dig.

Max skrev:

Jeg bad om en løsning til rotorprojektet, så du skal ikke beklage noget, jeg vil beholde det camera jeg har og påtænker ikke udskiftning, så havde jeg oplyst dette, så derfor skal der bare laves en løsning på det eksisterende udstyr.

--
Mvh
Henning Lund