MX2000 problemer

Jeg har en MX2000, hvor højspændingen er død. Jeg har (efter søgning i

>gruppen) skiftet trafoen, CL28 (1000uf, kortsluttet) og RL25 (10K, brændt >af), men switchmoden slår stadig ikke i gang. >

Der sidder en 0.39Ohm der garanteret er abrudt. Lige til venstre for trafoen set bagfra.

Tak for rådene (selvom de blev givet for temmelig lang tid siden). Det var korrekt, at modstanden var brændt af, men nu springer sikringen på bundpladen (1A6), når jeg tænder for TVet.

Bud på dette problem modtages med kyshånd :-)

Torben

Reply to
Torben B. Haagh