Mer' racerbane

Jeg har et laptimerprogram som reagerer på printerporten. Der sidder en lysfølsom modstand eller en infrarød ting fra ben 13 og 15 til ben 25 i stikket. Det virker fint på en alm. pc, men ikke på min laptop (IBM Thinkpad 760 EL) Hvorfor ?

/Kai

Reply to
Kai Andersen

Fordi Parallelporten på din bærbare ikke er indstillet korrekt måske.

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?
Sune Mika Salminen