Måske fejlbehæftet UPS?

Hej

Jeg har fået en UPS forærende, en APC Back-UPS CS 500.

Når jeg tilslutter den og trykker på start knappe, tænder online leden, få øjeblikke efter tænder OnBattery leden og derefter Overload leden og den hyler konstant. Der kommer ikke lys i Change Battry leden på noget tidspunkt.

Nogen forslag til hvad der kan være galt?

Mvh John Smith

Reply to
John Smith

Jeg har selv en CS 500, og jeg kan ikke lige finde præcis den fejltilstand i manualen. Det nærmeste jeg kan komme det, er at der er røget en sikring (hvilket giver On line og On battery leds samtidigt) og at der er en overload på udgangen (hvilket giver Overload led og konstant hyletone).

Eller nu jeg tænker efter, så er det måske en af de potentielt defekte enheder, der blev tilbagekaldt. Du kan checke serienummeret her:

Ellers har jeg ikke lige nogle idéer.

M.v.h. Mikael

--
Mikael Ejberg Pedersen
http://www.ejberg.dk

Tak for svaret. Der sidder er knap bagpå enheden som jeg tror er en termosikring, men det giver intet resultat at trykke på den. Er der også en "fast" sikring et sted?

Mvh John Smith

Reply to
John Smith

Nej, jeg tror det er termosikringen, de mener.

M.v.h. Mikael

Reply to
Mikael Ejberg Pedersen

Her er vist alt hvad du kan få brug for:

/Leif

Reply to
Leif