lodde RGB stik

Jeg har et RGB kabel hvor jeg blev nødt til at klippe stikket af for at kunne trække det igennem et rør. Nu skal jeg så lodde et stik på igen.

Hvor finder jeg det stik som er nemmest at lodde på?

Er der noget særligt jeg skal være opmærksom på?

Reply to
Morten P

Det kommer meget an på hvilken slags stik du snakker om, men hvad med det stik du har klippet af?

Det nemmeste vil nok være at samle ledningerne igen, med en passende mængde krympeflex vil det virke.

Reply to
Flemming Frandsen

Jeg vil da anbefale at bruge det du klippede af - forudsat du har en 5-10 cm kabel på det.

Farverne :)

mvh ///M

Reply to
///M