Komponent problemer

Davs med jer alle.

Jeg har følgende komponenter som jeg ikke kan finde nogen oplysninger på og vil høre jer om i evt. ved hvor det kan skaffes eller med hvad det kan erstattes ??

Det drejer sig om følgende:

Transistor lign ting i metal hus med 3 ben.

023 NTE 123A

og nogle dioder.

4481 DAS

Jeg håber at nogen kan hjælpe.

Med venlig hilsen Thias Russell

Reply to
Thias Russell

"Thias Russell skrev i en meddelelse

Hej Thias kunne det være den her

er det ikke en 1N4148 ?

Venlig Hilsen Michael Meidahl Jensen

Reply to
Michael Meidahl Jensen

Davs Hr.

Det ligner den og hedder stort set det samme.

Jeg ville også gætte på sådanne en, men jeg er ikke sikker da jeg ikke kender til DAS oversættelse. Men det er da et forsøg værd.

Jeg takker mange gange for hjælpen.