KIKUSUI COS6100 100MHz defekt scop

Har subject på hånden, men både x og y afbøjning mangler. højspænding ok. Det er et lækkert 5 kanals scop. Spørgsmål: kan det betale sig at rode med fejlfinding/rep? Nogen der kender det og evt. har manual/diagram? pft. Erik

Reply to
Erik Rasmussen

Lyder da fint som et projekt :)

Betale sig? Er det da billigere at købe et virkende 100MHz skop eller hvordan? ;o)

Det er der vel. Men hvorfor går du ikke igang med alm. fejlfinding? Du har vel et multimeter?

--
Mvh, Kim Voss Schrader
Reply to

hvordan? ;o)

vel

Jo vist har jeg det meste af målegrej, men det ville være lidt nemmere med et diagram. Pyt jeg hopper sku på det, så må vi se om nogen her skulle komme ud af busken med lidt info. Erik

Reply to
Erik Rasmussen

Hej!

Erik Rasmussen wrote: ...

Ah ok, du har det ikke stående endnu - så giver det mere mening. Anyway, hvis det er relativt billigt ville jeg hoppe på... Det kan da umuligt give andet end erfaring og evt. et godt skop hvis du er mere heldig :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader
Reply to