ITX Bundkort

Hej

Vil et ITX bundkort passe i et MicroATX kabinet. Bruger pt. et Aopen H450B, men pladsen er ved at trang så der skal udvides til noget større, og det ''gamle'' skal bruges til en MP3 Musik PC

Anders

Du kan se en oversigt her:

OV1A Jens

 The power of accurate observation is called cynicism by people who don't have
it.
Reply to
Jens Petersen

"Jens Petersen" skrev i en meddelelse news: snipped-for-privacy@4ax.com...

Linket kan jeg ikke bruge til ret meget, da jeg er int. om de skrue huller der er i ITX boardet passer i mATX kabinettet.

Anders

OK.

Hvis det du kalder ITX er det der i linket kaldes miniITX passer hullerne.

Jeg lavede stuntet i et IBM NetVista kabinet, men havde ikke held til at få pladen omkring stikkene til at passe - det skyldes dog at kabinettet var lidt udenfor standarden på det punkt.

--
[...]

Tror jeg på, har nemlig snakket med en tekniker hos Proshop, og han mente også at de passer, så nu skal jeg bare have fundet et ITX bundkort, og måske en anden PSU (omkr. 100 Watt), den skal trække 2 SATA2 harddiske.

Anders

Anders skrev:

Så mangler du bare at finde den rette gruppe, men som altid, så lykkedes det ret sikkert ikke..

/Hauge

Reply to
Hauge