HVor køber man stumper?

Hejsa

Efter at være flyttet fra hovedstaden så er der jo nogen små afsavn :-/

Æhh, jeg har behov for nogle små sikringer (800mA 250V) til nogle lysdæmpere Ligner en alm små apparatsikringer sikring bortset fra at "glashuset" er keramisk Hvor køber man sådan nogle på nettet? Eletronik-lavpris er det ok eller?

Jeg har desuden behov for nogle AC/DC adaptere 5.4V 2.4A til nogle TRENDnet TE100-SE88E switche jeg har liggende De gamle adaptere døde efter at de havde kørt nonstop igennem længere tid Hvor køber man sådan nogle på nettet?

:-) Peter

Reply to
Peter Lykkegaard

lysdæmpere

Et af de her steder:

-- MiscEl har fået Hotkey side, så en tast kan åben et vilkårligt antal side.

'er/forslag er velkommen på min email: hkj at mailme dot dk

Reply to
HKJ

Men fordelene er vel store, i det store hele ;)

Ved ikke om de findes andre steder, end i Århus, så vil tro du er flyttet dertil. Århus Radiolager i Brabrand har næsten alt det du kan få brug for, og til rimelige priser. Jeg hader elektronik lavpris, det er så rædsomt useriøst, at man er ved at brække sig.

/Hauge

Reply to
Hauge

Nu skriver du jo ikke hvor i landet du bor.

Vejle RC er da også en mulighed, eller O.B.Carlsen i Sønderborg for blot at nævne nogle

-- Tom

Reply to
Tom

"Peter Lykkegaard" wrote

Takker for svarene :-) Men 50 - 100 kr i omkostninger til stumper der koster små 20 kroner Det kan jeg ikke lige følge (jow jeg kan godt følge at omkostnngerne skal dækkes ind)

Såe det bliver enten Vejle RC eller hvis der ligger en elektronikforretning i nærheden af Kolding Banegård?

Det bliver "billigere" og så er jeg sikker på at jeg får det rigtige :-)

pft/Peter

Reply to
Peter Lykkegaard

"Hauge" skrev i en meddelelse news:418389b3$0$211$ snipped-for-privacy@dread11.news.tele.dk...

Helt enige!

Reply to
Børge Larsen

Typisk køber man dem i den lokale biks - hvis man ikke skal have andet.

Hm - dem er jeg ikke vild med. Hvis du er i Århus er AARL i brabrand mere pro (og typisk billigere)...

Jeg har nogen 5.1V 2.6A (og nogle 3A) kapslede Delta switchere liggende... De vil garanteret virke... ;-)

Mvh. Anders

Reply to
Anders F

"Anders F"

Ja, det fandt jeg ud af :-)

Kender du nogle steder i fx Kolding? Der er ingen lokalt

Suk, det ender sgu med at køber det igennem firmaet når de en sjælden gang imellem får varer fra restordre-parts

- Peter

Reply to
Peter Lykkegaard

Hej Peter

Der ligger en løsdele biks i Kolding, oppe i nærheden af Spejdersport.

elektronikforretning

Der er også

i det nordjyske. Han er billig at få det sendt fra.

Benny

Reply to
BHV