Herstal trafo i udu´

Mikael A skriver:

Det finder du ud af.

Hvis den har haft problemer med at selv køre op og ned i lysstyrke, så er det kondesatoren.

Har lavet noet på min hjemmaide om det og har allerede haft yderligere 3 henvendelser......

3

Ved du om det er samme problem ved alle Herstals trafoer ? Fordi vi har 2 som jeg tror er en anden type men de opf=F8rer sig liges=E5.

-- Christian

Reply to
Christian B. Andresen

Hejsa,

Jeg tror kun dæmperen virker indtil kondensatoren er varm, så starter lysshowet igen.

Kondensatoren koster mindre end 2kr.

/Claus

Reply to
Claus

"Christian B. Andresen" skriver:

Pas

Riv låget af dem og nap et billede, så kan jeg hurtigt fortælle dig det.

Jeg har fået henvendelse fra en gut på "Sjælø", da han fik sin skildt ad va den fuldstændigt som det første print jeg har vist.

Prøv det, send mig billeder og typernummer, så ser jeg på det.

det.

ildt ad

Det vil jeg g=F8re n=E5r jeg f=E5r tid :-)

-- Christian......

Christian B. Andresen

nok har jeg arbejdet med elektronik i mange år, men jeg forsår ikke: S/C, NFR og O/C

-men jeg kan nok ikke hjælpe alligevel,

Bo Bjerre skriver:

Short Circuit Non Flamable Resistor (den var jeg i tvivl om, men googlede den). Open Circuit

:

=E5rh ja.. det m=E5 i undskylde.. grunden er at jeg har v=E6ret i en engelsk gruppe en del =E5r med reparation..og derfor kommer jeg til at skrive disse engelske..s=E5 snart jeg skriver p=E5 Pc ,og det er korrekt som skrevet ovenfor..:) Vi bliver mere og mere engelsk orienteret,s=E5 m=E5ske er det ikke d=E5rlig= t at vi kender de udtryk.. NFR er brugt af Phillips i mange =E5r . men O/C og S/C er nok mere ukendte. s=E5vidt jeg husker bruges CCT for et diagram .. godt at vide n=E5r man ser sider p=E5 nettet. alex

Reply to
Alex