Help! Sony VCR

Er der nogen der ved hvad service-kit´et til Sony Video indeholder?

Det hedder;

Capacitor Kit - A-6759-574-a

Det er til rep. af en sony video model SLV-777NC. Den er gal med strømforsyningen.

Måske jeg bare skulle skifte samtlige lyttter?

Reply to
Tarec

100% enig. Glem kittet og køb lytterne selv...
--
Mvh, Kim Voss Schrader

OBS: Der kan max. attaches 20kb i e-mails til mig, ellers bouncer de.
Reply to
Kim Voss Schrader

Jaeh. Men kittet koster kun 140.-, og så passer stumperne i rent mekanisk. Det kan være svært at finde de rigtige lytter hos en løsdelspusher.

--
Ole Geisler, fejlfinder af Guds naade
Mit motto: Let`s fix it!

"Ole Geisler" skrev i en meddelelse news: snipped-for-privacy@4ax.com...

Tak for svarene gutter. Men det jo søgte var mere specifikt hvad kit´tet indeholdt

Jeg kan godt skiftet alle lytter, men det er meget arbejde hvis kit´tet nu indeholdte noget transistor osv. der også squ skiftes.

Har desværrer heller ikke noget diagram over den power supply

Reply to
ReC

Jeg er frisk på lidt trial and error hvis jeg kan spare 130,-....!