Gps til DB9 - stik

Hej gruppe

Jeg sidder med to tegninger af et db9 stk

A - fra garmins hjemmeside :

Som man kan se er tegningen set fra "Cable view" :

B. Og en anden tegning fra :

og her vender tegningen lige omvendt ?

Hvis det skal give mening så er cable view når man kigger igennem stikket og MOD kablet. ( garmins tegning ) Er det rigtigt ?

mvh Per Svendsen

Reply to
Per Svendsen

Per Svendsen skriver:

Kig på tallene. De samme tal står skrevet med meget småt på selve stikket. Brug det som reference i stedet for.

"Klaus D. Mikkelsen" skrev i en meddelelse news: snipped-for-privacy@du.kan.finde.den...

Desværre ikke - det er et stik fra en gammel mus. :-(

Så hvis du/i ved det så vil jeg gerne stadig have svaret

mvh Per

Reply to
Per Svendsen

Hej Per