Generering af Polygonplan i Eagle Cad i forhold til vRestrict

Hej.

Jeg har lagt et lille print ud, der sidder en BUZ11 hvor jeg gerne vil forbinde Tab'en termisk til kobberplanet vha skrue og møtrik, men den TO-220 outline der ligger i eagle som default har en rund ring om skruehullet i vRestrict-laget.

Kan jeg på nogen måde override dette, eller skal jeg lave en kopi af symbolet og fjerne vRestrict informationen ?

Et billede af problemet:

Nogen forslag ?

// Per.

Reply to
Per Jensen

Den 27-03-2011 12:37, Per Jensen skrev:

Den simple: læg et par fede printbaner under skruehullet.

/Thomas

Reply to
Thomas Rasmussen

Dét er sku da en møgløsning, så kunne jeg lige så godt strege lidt med en tusch inden jeg ætser...

// Per.

Reply to
Per Jensen

Måske ikke den mest elegante løsning, men som jeg skrev, simpel hvis det bare er til et enkelt layout. (Dovenskaben længe leve)

Det mest korrekte er at lave et nyt footprint til komponenten.

/Thomas

Reply to
Thomas Rasmussen

det er sku da ikke nogen d=E5rlig l=F8sning, den der blev foresl=E5et..for du kan jo godkende =E6ndringer s=E5 det ikke betyder noget hvis det skal videre til en producent eller andet.. v-restrict...jeg er ikke sikker men er det via restrict.. for s=E5 ved jeg slet ikke hvorfor du ikke udelader dette lag ,for jeg ser ingen vias i dit layout eller er det i virkeligheden b- restrict. hvis b- restrict ..ja s=E5 ville jeg fjerne b restrict laget p=E5 nuv=E6rende tidspunkt og s=E5 f=E5 kobber ind ved n=E6ste ratnest klik ..eller f=F8lge det oprindelige forslag. alex

Reply to
Alex

Farven af ringen siger at det er vRestrict.

Hvordan fjerner jeg et lag i Eagle ? Jeg bruger kun top, bottom, outline og top silkscreen til mit hjemme-printproduktion.

// Per.

Reply to
Per Jensen