Feltstyrkemåler

Hej i gruppen.

Jeg er bestyrelsesmedlem i vores lokale antenneforening, og er i den forbindelse blevet bedt om at finde et økonomisk forsvarligt måleinstrument, således at vi kan give vore medlemmer et kontrolbesøg, inden vi kontakter vores servicemontør. Vi håber derved at kunne minimere tilkald til fejl der ligger i folks egen antenneinstallation.

Jeg har set på Rover Shout C2 på

Krav til instrumentet:

Kunne måle dvb-c mpeg4 Kunne måle signalstyrke og kvalitet Skal kunne måle analogt (gerne såvel TV som FM) følsomhed er ikke væsentligt (+- 2db er ok). Gerne mulighed for logning. Max 15.000 kr.

Hvad mener i i gruppen - er det helt tosset?

mvh Per Sørensen

Reply to
Per Sørensen

"Per Sørensen" skrev i en meddelelse news:4bde88d6$0$32170$ snipped-for-privacy@nntp06.dk.telia.net...

Jeg kender desværre ikke lige til den gruppe, men har tidligere købt andet måleudstyr hos elma, og så de havde flere forskellige, så har i ihvertfald alternativer.

og her den simple til 6900,- kr ex moms

?visma5.prodno=5706445950119

ellers skal man nok op i dem til 25k førend det begynder at blive avanceret.. men hvem ved.. måske der kan handles pris.

Hilsen René

Reply to
René