Fejlslagen BIOS opdatering i bærbar computer

Og du har vel prøvet at resette biosen ved den lille jumper der gerne sidder på motherboardet (har læst tråden her, men synes ikke at have fået et definitivt svar på dét), right?

Reply to
Casper Bang

"Jesper Kristensen" skrev i en meddelelse news:42e101fb$0$18646$ snipped-for-privacy@news.sunsite.dk...

Ja, hvis det kunne få skovlen under dem og evt. udstille dem som svindlere. Bare omtalen (inkl. dokumentation) ville koste dem så mange kunder at de glædeligt betaler...

Reply to
CarstenGP

Jeg er tilbage om et par dage, men kigger på det når jeg kommer hjem. Skriv hvis det ikke længere er nødvendigt.

--
 M.V.H
Christian Iversen

Jeg har ikke fundet en decideret reset-jumper, men jeg haft det lille knapcelle-batteri pillet fra - burde det ikke give samme resultat?

/Jesper

Reply to
Jesper Kristensen

Jeg tror såmænd ikke de har lagt noget ikke-fungerende ud med vilje, men det er sikkert ikke gennemtestet - og det vel oftest derfor BIOS-opdateringer kan slå fejl?

Desværre kan jeg jo ikke dokumentere, at der er noget i vejen med opdateringen, og at finde nogen hos FSC der gider undersøge sagen er nok temmelig håbløst - specielt når computeren ikke er under garanti.

Jeg har dog kontaktet support-afdelingen i Tyskland pr. email, og håber på, at der er nogen, der gider at tage sig af det.

/Jesper

Reply to
Jesper Kristensen

Hvis den ikke har fået strøm andre steder fra samtidig, jo så burde det være det samme.

Held og lykke med at få 'puteren op at køre igen...

Reply to
Casper Bang