DVM problem.

Hej

Jeg har uploadet et billede af et DVM i dk.binaer

Dette DVM udmærker sig ved at have meget høje cifre (25mm.). Jeg ved desværre ikke hvor det er købt og kan ikke finde noget om det på nettet. Men det er måske lavet under andet navn, så hvis nogen har set det et eller andet sted vil jeg være taknemmelig for oplysninger.

Hej, Max!

M> Jeg har uploadet et billede af et DVM i dk.binaer

M> Dette DVM udmærker sig ved at have meget høje M> cifre (25mm.). Jeg ved desværre ikke hvor det M> er købt og kan ikke finde noget om det på nettet. M> Men det er måske lavet under andet navn, så M> hvis nogen har set det et eller andet sted vil jeg M> være taknemmelig for oplysninger.

Er det ikke den her ?

Med mindre du har glemt at du selv har lavet det (MAXcom) ;-)

-- Aage Johansen

Reply to
Aage Johansen

Hej Aage

Jo, jeg skriver nok til dem og spørger hvor i europa man kan købe sådan en.

Glemt hvad ? Jeg har sådan en dårlig, hvad er det nu den hedder ? nå ja, hukommelse og jeg kan heller ikke huske noget mere :)

Takker for din indsats.

Hvad med 294-8825 fra

EA

"Max" skrev i en meddelelse news:4448b9df$0$2104$ snipped-for-privacy@dtext02.news.tele.dk...

Reply to
EA

Hej EA

Det er jo ikke noget DVM.

"Max" skrev i en meddelelse news:4448c764$0$2111$ snipped-for-privacy@dtext02.news.tele.dk...

DVM= Digital Volt Meter måske?? Det vidste jeg bare ikke, jeg troede det var selve displayet du var ude efter. undskyld! Det skal ikke ske igen. :o))

EA

Reply to
EA

Hej EA

Egentlig en lille fejl fra min side, DVM betyder rigtig nok Digital Volt Metre, men jeg mente jo egentlig et universal instrument, så lidt forvirring er der da plads til.

Det var under alle omstændigheder pænt af dig at ville hjælpe.

"Max" skrev i en meddelelse news:4448e155$0$84017$ snipped-for-privacy@dtext01.news.tele.dk...

DMM bare for at gøre forviringen total.

Reply to
Jacob

Hej Max

Hvis du kan nøjes med 20 mm høje cifre har Vejle RC et multimeter til

149,- Kr.
Med venlig hilsen Michael Petersen
Residerende i Nyborg

ved privat post fjern dyret i @dressen
Reply to
Petersen_Michael

Hej

Multimetre med 3/4 tomme display går der 30 af på dusinet, så de er nemme at finde, men jeg er nu specifikt ude efter noget der er 1 tommer eller derover.

Ps: jeg har vidst 8 eller 9 med 3/4" display :)

-- "Max" skrev i en meddelelse news:444a22c7$0$84036$ snipped-for-privacy@dtext01.news.tele.dk...

Hej Max.

Jeg kom lige til at kigge i det lille katalog, som Harald Nyborg omdeler i disse dage. Side 68, best. nr. 2286.

mvh Ebbe

-- Mænd holder ikke op med at lege fordi de bliver gamle. Mænd bliver gamle fordi de holder op med at lege.

Reply to
Ebbe [7000]

byder gerne i cola, rødvin eller andet hvis du vil af med nogen af dem :-) mvh Erik

Reply to
Erik Rasmussen

Hej Ebbe

Jeg vil smutte ned og kikke på det, til den pris er der jo ikke den store risiko.

Tak for info.

Hej Erik

Jeg beklager, men jeg sælger ikke mine ting :)

Hej Ebbe

Jeg har nu købt et, og ja det var med 1" display som jeg efterlyste, til 129 kr. er det fundet, specielt fordi det slukker automatisk.

Så jeg takker for info.

"Max" skrev i en meddelelse news:444fff5d$0$84031$ snipped-for-privacy@dtext01.news.tele.dk...

Velbekomme. Jeg har godt nok et med 1" disp, men det slukker ikke selv :-( Nå, jeg skal ud at køre i dag, så det ka' godt være bilen trækker ind mod HN, bare han så osse havde et lc/esr-meter.

fortsat go' dag

mvh Ebbe

Ebbe [7000]