Diagram til B&O Beolab 4000

Hej!

Nogen af jer der har et diagram over B&O's BeoLab 4000 højttalere? Den ene vil ikke aktivere når den har spillet i 10-15 minutter og da alle halvledere er SMD kan jeg ikke just gennemskue typerne :(

Så hvis du har et diagram over højttaleren ville en kopi være mægtigt!

--
Mvh, Kim Voss Schrader
Reply to

"Kim Voss Schrader" skrev i en meddelelse news:412a5471$0$34553$ snipped-for-privacy@news.sunsite.dk...

vil

er SMD

Nej, jeg har ikke noget diagram. Men plejer du da ikke at sige at et diagram er unødvendigt ;-)

En lille ide kunne måske være at lave målinger på begge og så sammenligne.

--
mvh Uffe
Reply to

Nej, det er ikke hvad jeg plejer at sige. Jeg plejer at sige, at diagrammer i første omgang er unødvendige. Hvis man ikke kan finde fejlen ved alm. fejlfinding (checke lytter, dioder, transistorer m.v.) kan man ty til et diagram.

Ja, men så skal jeg åbne den anden osse :-/

(Det bliver jeg sq nok nødt til...).

--
Mvh, Kim Voss Schrader
Reply to

Hej Kim

Jeg har et sæt til at ligge, men filen fylder ca 850K. Hvilken email skal jeg sende den til? hvis du da er interesseret...

/Nielsen

vil

er SMD

Reply to
Nielsen

"Nielsen" wrote in news:412ad45b$0$201$ snipped-for-privacy@dread16.news.tele.dk:

Hej Nielsen

Du skulle vel ikke også lige inde med et diagram til en BEOlab 4500

Venligst Lars

Reply to
Lars P

Hej Lars

Nej desværre ikke.......

Reply to
Nielsen

Meget gerne til den adresse jeg skriver fra pt!

Håber du ser dette, da jeg mangler diagrammet ret slemt...

PS: I andre må (også) gerne maile mig hvis i skulle have det liggnede!

--
Mvh, Kim Voss Schrader
Reply to

Hej Kim

Filen bør ligge i din indbakke nu........

/Nielsen

skal

Reply to
Nielsen