BUZ91A/BUZ92 erstatninger

Hejsa

Hvilke kan erstatte de to ovennævnte ? BUZ91A kan jeg godt finde, men ikke hos den butik hvor jeg er ved at bestille i forvejen.

BUZ92 kan jeg ikke rigtig finde noget på. Den sidder i en Triax SR55 og er ganske kortsluttet

/Brian

Reply to
Brian

"Brian" skrev i melding news:bpr12b$qso$ snipped-for-privacy@sunsite.dk...

Du kan muligens bruke BUZ 91 A for å erstatte BUZ 92. BUZ 91 A = 600 V, 8 A. 150 W. BUZ 92 = 600 V ,3.2 A . 75 W.

Reply to
edv

"Brian" skrev i meddelandet news:bpr12b$qso$ snipped-for-privacy@sunsite.dk...

Du kan också använda: BUZ91A = STP9NB60 BUZ92 = STP5NB60 Informationen kommer från ST:s datablad, Power MOSFET Cross Reference. /leifline

Reply to
leifline