48v 20-25A Trafo gerne ringkerne ?

Hej Alle

Se subj.

Hvor finder man s=E5dan en f=E6tter ? Nogen her der ligger inde med en ?

Sommer hilsen B=F8rge

Reply to
Børge

farnell og elektronik-lavpris har noget der ligner 1000VA 2*40-50V til omkring 1300kr pc-elektronik har 500VA 2*12V til cirka det halve, s=E5 to af dem ca. det samme.

-Lasse

Reply to
langwadt

Hej Lasse

Du skal vidst have 4 stk af de sidstnævnte.

"Børge" skrev i en meddelelse news: snipped-for-privacy@k2g2000yql.googlegroups.com... Hej Alle

Se subj.

Hvor finder man sådan en fætter ? Nogen her der ligger inde med en ?

Sommer hilsen Børge

Mener jeg ligger inde med noget 24 v 20-30 a. Det er E kerne, men kvaliteten skulle være godt.

Hvis det har interesse, ser jeg efter på "lageret".

Mine trafoer bor i Nykøbing M.

Hvor skal du bruge dem, og til hvad ??

Claus

Reply to
Claus Skovbo

"Børge" skrev i meddelelsen news: snipped-for-privacy@k2g2000yql.googlegroups.com... Hej Alle

Se subj.

Hvor finder man sådan en fætter ? Nogen her der ligger inde med en ?

Sommer hilsen Børge

Hvad med sådan en:

Data: Ringkerne ca. 10 Kg Primær: 2x115V + 2x5V Sekundær: 2x41V 12A + 2x65V 0.7A

kan den bruges?

Har 2 stk. sammenbygget i metalkabinet inkl. broer!

--
/Torben
Reply to

Hej Torben

Den er desv=E6rre nok lige i det mindste. Jeg skulle gerne ende p=E5 ca

70VDc s=E5 de 41V er ikke helt nok, desv=E6rre. Det var ellers et godt bud nu du havde 2 stk Viser det sig helt umuligt at finde noget 48V s=E5 kan det v=E6re jeg vender tilbage. Det skal bruges til at drive nogle steppermotore der kan klare 140V men mine styringer kan max klare 80V derfor har jeg valgt at lande p=E5 70V Hvor meget det har at sige p=E5 hastigheden kan jeg ikke lige gennemskue? men med 70V mener jeg at jeg er t=E6t p=E5 gr=E6nsen til hvad jeg kan f=E5 du af de stumper jeg har til r=E5dighed (ellers hedder det jo 5 nye step controllerer... :o)

B=F8rge

snipped-for-privacy@k2g2000yql.googlegroups.com...

Reply to
Børge

Børge skriver:

Man annoncerer i dk.marked.privat.elektronikloesdele+maalegrej.

Jeg vil tro at det gav pote.....

Tak for tippet, det vil jeg pr=F8ve

Det er l=E6nge siden jeg har brugt de her grupper, og f=F8rste gang jeg bruger det her google hall=F8j :o) Men det skal nok komme ....

Hilsen B=F8rge

?
Reply to
Børge

Hej Claus

Tak for tilbudet men jeg har fundet hvad jeg s=F8gte. Har fundet en

1500VA 48V ringkerne

Men tak for tilbudet

Sommer hilsen B=F8rge

snipped-for-privacy@k2g2000yql.googlegroups.com...