12v uge ur

Er der noger af jer der ved hvor jeg kan købe et 12v uger ur til montering i bil, og som har mulighed for 4 tænd og sluk på 5 dage. Det skal bruges til at styre mit oilefyr i bilen.

\\ Morten

Reply to
Morten Strandgaard

"Morten Strandgaard" skrev

Modificer et af den billige 230V digitale ugeure til at køre 12 V

Mvh. Uffe Ravn

Reply to
Uffe Ravn

"Morten Strandgaard" skrev i en meddelelse news:47546192$0$2101$ snipped-for-privacy@dtext02.news.tele.dk...

bil, og som har mulighed for 4 tænd og sluk på 5

Elektronisk timer til 12V systemer 375,00Kr.

Timer til 12V systemer Digital Ur med fuld programmering, dag og uge programmering Med LCD visning

2 programmer / dag ( 2xON, 2X OFF) Præcis programmering på minut niveau Status visning Indeholder egen batteri til at huske programmeringen Inklusiv cigaretstik Inklusiv stik til tilslutning af andre apparater Tekniske data Forsynings spænding 12V Belastning: maks 10A, maks 120W Hukommelses plads 28 (14 x ON und 14 x OFF) max,. 2 x ON og 2 x OFF /dag Egen batteri: 1 Stk G13A Egen forbrug: ca. 1 W Arb. temperatur: 0°C til +45°C Dimensioner: H 11,2 x B 7,2 x T4 cm /0,3 kg

Jan Rasmussen

Reply to
Jan Rasmussen

"Jan Rasmussen" skrev i meddelelsen news:4756b0f8$0$15881$ snipped-for-privacy@dtext01.news.tele.dk...

Ja det er lige sådan et jeg skal bruge, mange tak for hjælpen. \\morten

Reply to
Morten Strandgaard