12V -> 220V omformer i Metro

OK, det er vel også lytterne og kassen der er de største poster, og så printet hvis man køber det.

--
mvh/rg. Christian
og ring til en fra Schweisshunderegistret:

Yepper, kassen jeg brugte i den sidste jeg byggede kostede 68kr incl moms og så er den ikke en gang pæn:(

Lytterne (6 stk) koster tilsammen 60kr (ved 25 stk sendt pr. efterkrav fra Elfa i Sverige).

Printet koster 41 kr incl forsendelse (hvis du får lavet 4 stk hos Olimex), det er i øvrigt nogle top-lækre print de laver.

Flemming Frandsen