Latest threads in Electronics (Croatian)show only best voted threads

Subject Author Posted Replies

LS1000 lemna st. problem
Riknula doticna lemna stanica. Zamijenio sam triac i sada radi, ali se triak nenormalno grije. Ima jos nekakav element koji je totalno crn, a nalazi se izmedu pinova 24V i OUT1 uz sam rub plocice pa...

Commander SK
Ima li tko tu na grupi da ima iskustva sa Commander SK frekv. pretvaraèima odn. sa dodacima koji se prikljuèuju na njih, tipa SM I/O Lite?
1
1

REX C-100
Pozdrav! Napisao sam gotovo identican reply na post malo nize, ali kako nema nikakvih odgovora, stavljam novi post. Radi se o ovome: Ne kuzim se bas previse u te stvari, ali zanima me ipak nesto o...

HELP - GPS predajnik/prijemnik
Bok, Bavim se modelarstvom i imam jedan projekt za koji mi treba va¹a pomoæ. Znaèi trebao bi neki GPS predajnik/prijemnik koji bi stavio na letjelicu a nju bi onda mogao pratiti putem nekog...

Trebam internu shemu TDA2030
Ima li tko od ekipe tra¾eno?
4
4

Re: Vulgaris Audio Pojaèalo 12V 2x50W & zvuènici
-info-tab odgovara. na Glavni problem biti æe ti napon napajanja. Na motociklu raspola¾e¹ sa samo 12 V napona ¹to æe ti i sa pojaèalom u "mosnom" spoju dati tek oko desetak W (uz impedanciju...
1
1

OT: T: Zamjena socketa
Pozdrav, nemam se bas gdje raspitati, trebao bih zamjenu socketa na maticnoj ploci: otprilike ovako: Pretpostavljam da trebam kupiti ovako nesto: I sad koliko cepa otprlike takav posao, odnosno je li...
9
9

Punjive baterije 1.5V
Nek ispadnem i glup ali nisam znao da postoje punjive baterije 1.5V (ne 1.2V) Dvojica kolega elektronièari mi se smiju jer nikad nisam èuo da postoje (oni su pametniji od mene) a ne¹to malo ¹to...
2
2

daljisnko mjerenje/ocitavanje temperature
Pozdrav, treba mi ocitavanje temperature bojlera (tople vode), a da ne moram svaki put u potkrovlje do njega. Dakle sto uzesti na ebayu, da ima sondu na jednom kraju i 5-6 metara kabela s digitalnim...
13
13

Potra¾nja EEprom 2804
Molio bih ako netko ima komad vi¹ka, okolica Zagreba Radi se o paralelnom EEpromu, dil24 kuæi¹te, 512x8 bita U obzir dolaze i druge sliène kombinacije
2
2

NiMH baterije - NiCd punjac
Pozdrav, Kupio sam na ebayu 2 punjive baterije D-Type 10000mAh 1.2V Ni-MH rechargeable. Da li se i kako moze provjeriti stanje tih baterija - da li stvarno imaju taj kapacitet i da nisu vec prosle ne...
10
10

Lidl lemilica
Danas kupio lemilicu, ne izgleda lo?e, regulacija, cijena 111 kuna.
11
11

Sa 30V na 25V ili 24V
Imam trafo 220/30V 400VA, ali za driver trebam max 25V (CAT4101) Sa èime najjednostavnije dobiti 25 ili 24V, a da se to sve negrije previ¹e? Max potro¹nja æe biti cca 200-250W.
28
28

SERVO VOLAN
Pozdrav Zna li netko nesto o relejima koji se nalaze pored servo motora od volana na Fiatu iz 2000 i neke ... -Kao .... znalci kazu da su problemi nastali zbog smelcanja platina i da se to sve mjenja...
6
6

Hall switch modul - shema ili princip rada?
Imam ovaj Hall switch: i nije mi bas jasno cemu komparator kad OH3144 vec sam po sebi ima digitalni izlaz (u njemu je regulator napona, pojacalo, Schmitt-ov okidni sklop, ...). S trimmer-om bi se kao...
2
2