Lidl lemilica

Danas kupio lemilicu, ne izgleda lo?e, regulacija, cijena 111 kuna.

Reply to
Iver

regulacija je ?irok pojam....jel ima switcher, trafo+reg napona ili triac regulaciju.... kod lemilice je po?eljna regulacija napona sa klasiènim trafom koji galvanski odvaja od 220V tak da osobno se ne zana?am ni sa kakvim regulacionim lemilicama makar i 19,90kn bile na akciji....

Reply to
Gaghigno

Prije cca 1g. bilo je o njoj price

'ajde

Prema slici, rekao bih da je triac i da je ruèka na 230 V. Premalo je to kuæi¹te za smje¹taj trafa i nekog regulatora. A i cijena na to ukazuje.

Prije jedno 4 godine u Chipoteci sam kupio neku klasiènu vulgaris lemilicu, 230V, 30 W (siva s ¾utom gumom na ruèki) za nekih 50 kn i moram reæi da mala radi sad veæ 4. godinu i da vrhu ne fali niti mikron. Da sam znao da je tak dobra, kupio bih dvije. :) Poslije ih vi¹e nikad nisam vidio.

Takoðer, prije 2-3 godine sam kupio sluènu ovoj u Lidlu i vrh je oti¹ao za par dana, doslovno. Totalno low cost hobby lemilica za ni¹ta drugo osim graviranje po drvetu.

Reply to
-Rio-

Da li je to nesta u ovom rangu?

Ili ko ova s regulacijom:

Cini mi se da ne mogu biti toliko lose koliko malo kostaju?!

--
Chupo
Reply to

to su solomon drske. imas ih i u 24V varijanti. ima ih u electronic centru i na ebayu. vrhovi su vrhunski za razliku od ultrarazvikanog wellera

Reply to
Spuzva

Najsliènija je ovoj:

Samo kaj ova moja ima 3-¾ilni kabel i ¹uko utikaè (metalni dio i vrh su spojeni na uzemljenje).

Spu¾va ka¾e da su to Solomon ruèke, ¹to mo¾e biti. Iako na ovoj mojoj ni¹ta ne pi¹e osim da je 220 V - 240 V, 30 W. Ali da, vrlo slièan dizajn su i 24 V dr¹ke koje sam tamo vidio. Uglavnom, ja s njom prezadovoljan (buduæi da mi je elektronika hobi, inaèe sam profesor). :)

Reply to
-Rio-

Koji je to model u electronic centru?

Ivan Capan

Dr¹ka je 230V/48W, a regulira se preko triaca (BT136). Metalni dijelovi dr¹ke (oklop grijaèa i vrh) su vezani na uzemljenje.

[.Night.]

izgleda da ih nema vise, osim u varijanti sa stanicom

Reply to
Spuzva

Steta. Nego, imam lemilicu iz Lidla, bez regulacije. Na njoj su vrhovi sa navojem! pa ne mogu kupiti rezervni vrh (osim da izgrebem navoj na drski busilicom ili da narezem navoj na nekom kupljenom vrhu). Trazio sam na ebayu soldering tip thread, pa mi baca sve neke bakrene vrhove. Evo kao upozorenje da se ne kupuje takva lemilica :)

Reply to
Ivan Capan

Ja veæ godinama radim svoje vrhove za lemilicu od bakrenog vodièa velik og presjeka. Cijena zanemariva, mislim da sam od 1m kabla s 3 ili 5 vodiè a (najmanje ¹to sam mogao kupiti u Bauhausu) u pet godina potro¹io mo ¾da 10cm.

Narezati navoj u bakru stvarno nije te¹ko ako je standardni navoj (ako mo ¾e¹ naæi odgovarajuæu nareznicu). Vrh jednostavno izbrusim dremelom u ¾eljeni oblik.

Èisto bakreni vrhovi ba¹ ne traju predugo, ali bez problema polemim pro jekt od 100-200 komponenti i jo¹ si napravim SMD vrh koji mi savr¹eno p a¹e za ono ¹to lemim. Originalni Weller vrhovi ne traju ni¹ta du¾e, iako moram priznati da sam razoèaran koliko kratko traju.
Reply to
Hogar