Weller HR lihvari

vrhovi od 50-70kn....kao da su od platine pobogu...ma reko, sam vi i dalje
prodavajte po tim cijenama...

u roku od 9 dana stiglo iz Amerike;

https://app.box.com/s/n60gn0767zghj3gl19b2

samo da mi sada netko ne uleti sa spikom;
 "eeee, ali ti Wellerovi vrhovi koje si ti kupio nisu isti kao ovi moji

:))))

Re: Weller HR lihvari

Jesu li to originalni vrhovi? S obzirom na cijenu, nisu.

Re: Weller HR lihvari
ja sam za Ersu kupovao vrhove za "olovne" lemove (CD) i ti su duplo
(~90%) skuplji od onih za "lead free" (CDLF) lemove. ima neke razlike u
leguri, "lead free" su trajniji u radu sa bezolovnim lemom . vjerojatno
je isto i sa wellerom. vidim da si uzeo "lead free" vrhove.

Re: Weller HR lihvari

Re: Weller HR lihvari

istina....primijetio sam tu razliku....ali ipak, s obzirom na cijenu,

nepunih godinu dana jednakog omjera rada kao i onaj vrh koji je potrajao
preko 3 godine....

naime, ja sam bio vjerovanja kako treba strogo paziti na lead ili lead

sugestiju neka ne bacam novce jer je on nakon punih 50 godina svakodnevnog

koristiti ih za lead...

Re: Weller HR lihvari

e to nisam znao....korisna informacija...fala

Re: Weller HR lihvari

godina...jedan PTK originalni vrh sam imao skoro 15 godina....kupio sam ga u

zadnji.... (ja kad kupujem vrhove, onda ih kupim po bar 3-4

puta...

Re: Weller HR lihvari

Ja sam za Hakko kupovao kopije s ebaya koji su naizgled skroz isti kao
originalni. Lijepi, sjajni, precizni i laserski ugraviranih oznaka. S njima

Re: Weller HR lihvari

Ne traju vise ni originali kao nekad i teze se ciste, odnosno zapece se
prljavstina koja ne silazi laganim potezom
po mokroj spuzvici.
Originali su do prije 10 godina bili druge boje, kao cink, srebro   a ne
sjajni inox i nikl.

Re: Weller HR lihvari

Re: Weller HR lihvari

suhe,
nikakvi problema sa tim.

--

Re: Weller HR lihvari

Re: Weller HR lihvari

Ja koristim stolnjak, i onda ide jezikova juha od supruge!:-):-)

Re: Weller HR lihvari

Re: Weller HR lihvari

"Gabiano"  je napisao u poruci interesnoj
grupi:m73mj1$99l$ snipped-for-privacy@gregory.bnet.hr...

Nije li nekada zavjesa bila u igri?
:)

Re: Weller HR lihvari