VRT ?

imam verziju ´98 , ako netko zna kakav link gdje mogu skinuti noviju inaèicu....barem 2004...

mozda netko ima i flat pa da ga uploada na binse....bilo bi lijepo :))

Reply to
Mika

ja ti imam 2006, ali nemogu naci cd crack za nju

P.S: nisam nikada dosao po onaj kabal jel sam u medjuvremenu imao saobracajku pa mi nazalost vise netreba :(

--
Raven
remove NOSPAM from mail

U poruci:ejiknp$7mv$ snipped-for-privacy@news2.carnet.hr, Mika je napisao/la:

: imam verziju ´98 , ako netko zna kakav link gdje mogu skinuti noviju : inaèicu....barem 2004... : : mozda netko ima i flat pa da ga uploada na binse....bilo bi lijepo :))

Imat cu flat kroz par dana. Al, svejdno mislim da je mozda malo glupo stavljati 300MB na binse.

Ako si iz ZG-a - nademo se, sprzim ti ga zabadav.

-- Tihomir Krizan

Reply to

tome sluze binsi... :)))

iz Siska sam :)

Reply to
Mika

Mozes ti slobodno sprziti, bacis meni postom, a ja ti bacim na TGR koliko velis

Reply to
GameBookers