vremenski relej

trebao bih napraviti vremenski relej/timer koji svakih 15 sekundi prebaci stanje releja (nije tipa da ukljuèi¹, on se aktivira broji 15 sek, pusti i onda do poni¹tenja napajanja ni¹ta)

pretpostavljam da je to neki flip-flop, bistabil ili sl naziv. napon na kojem bi radio je 48 V AC, ali nije problem- mo¾e i shema za 12VDC

nasao sam neku shemu - stavljam na binares pa me zanima da li to radi kontinuirano ?. ...

Reply to
fluke

Koliko dr¾i kada prebaci?

Reply to
vaso

ako je svakih 15 sekundi , onda vjerojatno kao okidaè...dakle, za pretpostaviti je da mu ne treba vi¹e od desetinku sekunde

Reply to
Gagi-9a6aag
15 sekundi dr¾i ukljuèeno, pa 15 miruje i tako u nedogled
Reply to
fluke

Moj previd: PREBACI svakih 15 s!

Reply to
vaso

shema je na binsima, pa me zanima da li bi to bilo to?

Reply to
fluke

Mora¹ paziti na napon napajanja jer 555 ide do 15V. I nisam ba¹ siguran da æe to raditi jer nije spojena sedmica preko koje se prazni kondenzator. Jednostavno otiðe¹ na stranice nekih od proizvoðaèa 555 i mo¾e¹ vidjeti principijelne sheme nekih varijanti astabila. Pozdrav, Pikec!

Reply to
ipikec