vodič folija

  Dan,evo ako  moBE%e mala pomoE6%,pukla mi je  vodiE8%-folija(neznam kako
se to zapravo zove ali vjerujem da E6%e te svatit o E8%emu je rijeE8%) na
video kameri.Zanima me da li se to kako moBE%e popravit.

20%
Hvala

Re: vodič folija
tekuće srebro imas u Chipoteci... bice problema ako su presitni vodovi...

  Dan,evo ako  može mala pomoć,pukla mi je  vodič-folija(neznam kako
se to zapravo zove ali vjerujem da će te svatit o čemu je riječ) na
video kameri.Zanima me da li se to kako može popravit.

Hvala

Re: vodič folija
Kupi originalni rezervni dio (vodić-foliju) i to ti je najbolje rješenje.

[...]

gdje ima toga za kupiti?

Re: vodič folija
U nekoj trgovini rezervnih dijelova i sl.
Ja sam za svoj auto-radio kupio u Elmatisu u Zelinskoj....

Re: vodič folija
daj stavi sliku negdje (na binse ili neki free picture web hosting) - neke
se mogu spajati (one neprozirne bijele, sa prozirno smedjima nisam
probao...)

Site Timeline