vidi ovo

e, pa ko je ikad pokusao raditi na ovom znat ce cijeniti glupost autora teksta. posebno veselje je podici antenu tog govneta, a uspostaviti vezu je gotovo nemoguce. a kolko vidim na petrovoj gori je bilo sve puno tih uredjaja, sto znaci da je sam objekt bio apsolutno beskoristan. kao i sama jna.

Reply to
Spuzva

bio si relejac u jna ?

Reply to
srele

Dana Tue, 13 May 2008 08:23:15 +0200, srele napisao/la je:

ne, u HV.

Reply to
Spuzva

Ali niste radili sa FM-200? Ja sam RRU-800 vidio samo u kabinetu :) f

--
###  http://disi.pondi.hr/  ###
@ N43.52145, E16.54027

88 sam na Crvenom Èotu dugo grijao dupe kraj dvadesetak takvih kanti. Bio je i jedan Iskrin uredjaj , u to vrijeme totalni *orgazam* yu industrije ali zajednicko svima je puno ¾eljeza i velikih antena za malo telefona i ¹ugavih veza kvaliteta veze nije bila va¾na vec samo "ne sme da nestane pilota"... za ¾ivo èudo u desetak mjeseci ne pamtim da je bilo puno prekida
Reply to
srele

I ja bio relejac i radio sam sa doticnim govnetom..... brrrrr svaki put se najezim kad se sjetim kak sam vrtio te gumbe... Onaj stup je bilo sranje za dignuti a i meni osobno antena je zveknula na zemlju sa pola puta dizanja ;) Srecom prezivjela je poljubac u vlazno blato. Svejedno oni natezaci bili su interesantni pa sam se posluzio za uspomenu. Koliko puta sam samo psovao kad su se konopci spetljali i kada je trebalo izvaditi proklete klinove...

FM200 i klark 73 su mercedes prema ovom smecu makar je ista firma delala oba uredjaja :) Cijeli proces dizanja i uspostave veze mogla je napraviti jedna osoba.... jest da bi morala trckarati okolo i znojiti se na 4 vitla ....al je mogla. Inace moja klasa (16) je postavila novi rekord od mislim 8 minuta od istrpravanja opreme iz Uaza do uspostave veze sa punom visinom stupa.

Ah ta vremena, svejedno bi volio imajti jednog klarka doma za zajebanciju sa wifi antenama i opremom :)

Reply to
burke

Ja popravljao radare.

Reply to
Briglja

Ma radilo je to dosta dobro i koristilo a nije bilo digitalno ..... :) To su bila neka "bolja" vremena od ovih danas "digitalnih" ...

Reply to
Darko_SWL

Dana Tue, 13 May 2008 12:43:34 +0200, Filip Lolic@w napisao/la je:

posto sam izbisao iz pamcenja taj period zivota, ne sjecam se sto je FM200...jel to ono smedje? bila su dva neka bloka?! A taj rru800 sam imao u Osijeku, nisam mogo vjerovat kad sam to vidio...smonitirano u nekom fiatu, prvo sto sam pito "jel to radi?" tamosnji zapovjednik, koji je par godina prije stigao sa traktora, se zacudio i reko "pa naravno da radi, sta si ti umisljas?". onda sam ga ja zamolio da nam demonstira...njih 4 su pokusavali cijeli dan i na kraju je bio zakljucak - da mi nismo dobro smontirali antenu. a ionako nije bilo druge stanice, al nisam imao srca da im to kazem...:)

Reply to
Spuzva

Dana Tue, 13 May 2008 14:01:40 +0200, srele napisao/la je:

da, to im je svima glavno, da se moze komunicirat s onim ostalima. al ni to cesto nije prolazilo

Reply to
Spuzva

Dana Tue, 13 May 2008 15:51:22 +0200, burke napisao/la je:

ja sam to dizao samo nekoliko puta, al da je debilno, je. onaj drugi sistem (je puno bolji, onaj sto ima stup koji se dize kroz postolje)

e, to je taj drugi sistem. a najvaznije im je bilo za kolko ce se vremena postaviti antena, a dal ce se i kad uspostaviti veza, to nikog nije jebalo. a meni je to bio najzabavniji dio, prcat ih do besvjesti "a zasto to ne radi?" i slusat glupe odgovore - paaaa, kabel ne valja! odma se ja ponudim - donijet cu drugi! itd. jedino gdje sam vidio da to radi (pilot) je bilo na gorenavedenoj petrovoj gori, al to smo isli sa vozilom koje je valjda imalo uredjaje u top formi a antene su bile fiksirane na stupu i nisu se godinama skidale.

Reply to
Spuzva

Dana Wed, 14 May 2008 07:40:19 +0200, Darko_SWL napisao/la je:

jel? jesi probo il si samo nostalgican?

Reply to
Spuzva

heh, ja¹ta da san probo, al ne raditi sa tim, malo slu¹ati, ni mi ovaj "swl" ba¹ bezveze tu. ;)

Dobri stari FDM i linkanje tel. centrala, na ¾alost FDMa nema vi¹e ni na satelitima .. Zapravo, ne¹to sam naèuo da je jo¹ ne¹to zaostalo na C bandu ali nekak sam ljen da provjerim.

Reply to
Darko_SWL

Dana Thu, 15 May 2008 21:39:51 +0200, Darko_SWL napisao/la je:

steta sto nisi probo raditi s tim, pa da vidis kako se ne moze napraviti nista s tim.

Reply to
Spuzva

Ah, i ja sam bio relejac. Na terenu podignes antene i uspostavis vezu, a onda ostatak vremena gledas telefoniste kako vuku kabele, te telegrafiste kako stalno tuku po tipki. Zakon.

TC

Reply to
TC

svaka cast, al kod mene je bilo tako samo u snovima zapovjednika i pricama razvodnika.nikad nismo uspjeli uspostaviti vezu, bar ne na duze od par minuta

Reply to
Spuzva

A jel slobodno pitam kad je to bilo ?? :)

Reply to
Darko_SWL

'98. dvije stanice udaljene jedna od druge kojih 200m

Reply to
Spuzva

:) Sad mi je sve jasnije ! :)

Reply to