Video izlaz

Pozdrav Imam na grafièkoj kartici neki konektor sa rgb component izlazima a meni treba da bude composite ili s-video izlaz. Jeli se moµe samo kratko spojiti sva ta tri rgb kabela u jedan ili je potreban poseban ureðaj koji bi mije±ao te signale? Ako da, gdje se moµe nabaviti kod nas? Zahvaljujem

Reply to
sorry

Komponentni izlaz nema veze s RGB-om, a medjusobnim spajanjem razlicith signala neces sigurno nista postici.

Ako kartica ima 7 pinski mini DIN mogla bi imati i obicni S-Video izlaz na istim pinovima kao i na 4 pinskom mini DINu, samo je problem onaj stift. Ako potrgas stift moglo bi raditi.

--
________
Pozdrav,

Nvidia kartica ima onaj 9 pinski..

i ni?ta drugo se ne mo?e u njega u?tekati, a ja imam dakle r,g,b i jedan ?uti chinch koji nije izlaz nego vjerojatno ulaz jer na njemu nema nikakve slike...dakle samo dobijam crno bijelu na zelenom...inaèe nisam dobio nikakav drugi konektor..

Reply to
sorry

9 pin 4 pin 9 = 4 7 = 3 6 = 2 3 = 1

Tj. pinovi za S-Video out bi trebali biti na istom mjestu u oba konektora, samo ovaj 9 pinski ima jos nekoliko pinova izmedju.

4 pinski muski konektor ima onaj stift od plastike, i ako ga potrgas konektor bi trebao moci uci u 9 pinski zenski na kartici.
--
________
Pozdrav,

malo OT: jel zna¹ pinout na Matrox grafièkim karticama na onom njihovom konektoru?

Reply to
drstoka

meni

je

mo?e

razlicith

izlaz na

stift.

ng i

?uti

Ako ima¹ sreæe, i kompatibilno je s Gigabytom, imam neki njihov nerabljeni adapter:

9-pin mu¹ki, a s druge strane plavi/crveni/zeleni/ Cinch i ¾enski S-video. Mijenjam za neki komad PC-hardvera....Ja sam na Jarunu/Zagreb

Koja Matroxica ? Ima hrpe modela. Inace tu ima dosta pinouta za kartice...

________
Pozdrav,
Walter
Reply to
Walter Gottwein

Thnx ali to u biti i ja imam samo ¹to je ovaj èetvrti kod mene kompozitni i isto je kao tvoj s-video, video ulaz a meni treba izlaz ....i nisam u Zg

Reply to
sorry

Na nvidiji grafièkoj ti je plavi kompozitni izlaz. Tako je barem kod mene imam adapter neki okrugli 9pin? na tri cincha crveni, zeleni i plavi i upravo na taj plavi ide zasebno kompozitni izlaz. Pi¹e i u uputstvima grafièke. Da bi radilo moras najprije upaliti tv na taj ulaz gdje je spojen kabel av1, av2, av-f itd. i onda upaliti komp, inaèe grafièka ne prepoznaje tv. Grafièka je Nvidia GTX260

Reply to
covik

Jes ..to je to...radi ok. Zahvaljujem

Reply to
sorry

hmm onaj njihov standardni 15 pin D-SUB, Matrox Millenium II

Reply to
drstoka

IIRC na taj konektor se spajala dodatna kartica -> Rainbow Runner ? Mislim da te stare Matroxice nisu imale TV izlaz.

--
________
Pozdrav,

Dana Wed, 17 Mar 2010 18:00:30 +0000 (UTC), Walter Gottwein napisao je:

> [...]

ta dva sredna pina su valjda nvidijna intervencija kako atijevi s-vhs->chinc adapteri ne bi mogli se stekati u njihove kartice a imaj istu svrku dumb key

Reply to
Gee