Elektronski programator - perilica

Pozdrav svima Dakle problem je slijedeæi perilica ne grije vodu - grijaè ispravan ,senzor ispravan, (grijaè spojen direktiva na 230V i grije ,senzor NTC 10k ¹ljaka ko beba) na izlazu sa ploèice(konektor grijaèa ) nema 220V-230V - ima jedva nekakvih

30 - 40V )- sve ostale funkcije perilice rade .koliko sam ja sku¾io relej ukljuèi ali izgleda da je ne¹to u prekidu .(u releju) slike su na binsima. E sad kaj napravit ,jel se da to kaj je na ploèici crklo popraviti ili kupit novu ploèicu. ivek
Reply to
ivek

Zamijeniti relej.

Reply to