uICE

Lijepo molim ako tko ima funkcioniraju=E6i crack za verziju 2.34 ovog programa ili neku stariju verziju koja radi.Naime,=E8itao sam u ovoj grupi dosta o tom problemu ali nigdje nisam nai=B9ao na verziju koja radi.Slo=BEio sam prijemnik i sve popratno ali nemam verziju ovog programa a da radi. Hvala na svakom odgovoru unaprijed...

Reply to
Pet Mar

In news: snipped-for-privacy@b28g2000cwb.googlegroups.com, Pet Mar typed: : Lijepo molim ako tko ima funkcionirajuæi crack za verziju 2.34 ovog : programa ili neku stariju verziju koja radi.Naime,èitao sam u ovoj : grupi dosta o tom problemu ali nigdje nisam nai¹ao na verziju koja : radi.Slo¾io sam prijemnik i sve popratno ali nemam verziju ovog : programa a da radi. : Hvala na svakom odgovoru unaprijed...

Na binsima...

-- Tihomir Krizan

Reply to
..:: Tihi ::..

[...]

: ima mnogo verzija koja se "navodno crackirane" ali samo neke rade: vidim Tihi je na binsima poslao : pa ako ne radi poslat cu ja svoju verziju koja radi: ja sam probao najmanje desetak crackiranih verzija dok nisam nasao onu koja radi :D

Reply to
606

im crackova koji u uputstvima zatijevaju promjenu sata na kompu i brisanje jednog fajla u windows/system ako se ne varam sto nebih preporucio , makar te verzije rade , moja vezija je 2,34: tihi koja je tvoja verzija: ako imas noviju koja radi kako treba da je ipak skinem?!

Reply to
606

onu

Hvala lijepo Tihiju na obavijesti, naravno pogledat =E6u na binsima. A tebe "606" molim ako ti nije problem da mi po=B9alje=B9 full verziju za koju ka=BEe=B9 da 100% radi na snipped-for-privacy@gmail.com.Hvala...

Reply to
Petmar

[...]

I ja sam ih puno probao da bi na kraju ovo slozio kako treba da radi.

[...]

Moja verzija je: 2.7.1.4 . Znaci, moji je noviji.

Meni na 3 kompa radi bez ikakvih problema. Cak nije krekiran - samo ukucas serial i username.

BTW. Ako ti nije problem, daj mi posalji crack/serial za tu verziju koju ti imas (2.34). Jer, imam instalaciju tog Uice-a, a nemam crack, pa da probam.

-- Tihomir Krizan

Reply to

sve mi je u istom folderu i isprobavo sam po redu sad neznam koji je koji pravi crack

Reply to
606