Trgovina el. komponentama u Zadru?

Pozdrav grupi! Postoji li u Zadru trgovina u kojoj bi se mogle naci barem osnovne elektronicke komponente (R, C, L, plocice...)? Hvala!

Pozdrav, Zoran

Reply to
Zoran

imas riz ali ponuda je doslovno iz 1989 godine.kutijice i natpise sam gledao jos dok sam isao u srednju znaci cca 20 god. plocica ima ali ja sam uzimao iz osijeka(electronic center); foto oslojene tamo jos nisam vidio. za zice,kabele,konektore,SAT,baterije su ok. prijateljski savjet:sinko pravac split!

pozdrav hrvoje

Reply to
Hrvoje Aras

pa imash RIZ-a, to bar svatko zna... priko puta bezinske kod mosta

--
	Bolje bit' prvi u selu
	nega zadnji u gradu!!

Ma ja san ti iz seledndre di se nemoze kupit ni osigurac, a iden sutra u Zadar. Jeli to na adresi Obala kneza Branimira 18? Jedino san to uspija naci u ZD pod "riz". Hvala na odgovoru!

Pozdrav, Zoran

Reply to
Zoran

Ima i fotooslojenih, i to ima veæ duæ¾e vrijeme da ih dr¾u, kad imamkakav raspoust na faksu pa sam kuæi navvratim u zd pa poðem malo pogledati ¹to ima ili po litu kad mi je to najbli¾e.

Reply to
mtech

U rizu je sve skuplje, ja komponente kupujem u Chipoteci, pogledas njihov katalog online i zapises kataloske brojeve komponenti, nazoves ih i izdiktiras narudzbu, i oni ti posalju pouzecem. Stigne za dan, dva. Postarine te dodje oko 30 kuna (25 oni naplate i jos par posta). I dalje dodje jeftinije nego kupovati u rizu i za razliku od riza izbor bar postoji :-)

Reply to
Ivan

Hvala svima na informacijama. Kidam nalijevo!

Pozdrav, Zoran

Reply to
Zoran