Transformatori iz mikrovalne

Pozdrav

Zanima me ima li netko za prodati ili zna gdje bi mogao nabaviti HV trafice iz mikrovalnih pecnica? Ili cak cijele mikrovalne. Htio bi nekih 5-6 komada, a bas nemam srece s pronalazenjem.

Reply to
Zhuge Liang

hrelic, od 30 do 50 kn cijela mikrovalna, naravno neispravna, trafo je soro uvjek u redu i dioda, do sad sam vidio skureni magnetron i skureni konderzator

Reply to
grizli

Po Hrelickoj cijeni(vidi drugi odgovor) imam i ja jednu, nisam je jos poceo popravljati pa ne znam sto joj je mislim osim sto je netko otcvikao kabel to je ociti kvar

Boris

Reply to
Boris Vuletic

zas to je korisan trafo iz mikrovalke?

Reply to
gs

Koliko znam daje visoki napon - DJ valjda zna bolje ako mu treba 5 :-)

Boris

Reply to
Boris Vuletic

Tockasto varenje.

Reply to
Manu

grizli, thanks na infou.

Borise, poslao sam mail, al nisam siguran jel zbilja poslan, nesto me zeza gmail.

gs wrote:

Jednog planiram premotat da dobim 24V@xx A, jedan ce sluziti kao balast, a ostala 4 spojit u jedan paket za napajati teslin trafo. :)

Reply to
Zhuge Liang

ja znam da radiamateri koriste to za samogradnju cijevnih pojacala za kratkovalne radiostanice.. posto sam i ja radioamater :)

Reply to
<nedam

Dakle pogodio sam :-) nikakav mail mi jos nije stigao

Boris

Reply to
Boris Vuletic

imam ja

Reply to
deni boy

Nakon prematanja sekundara?

Aha,stavi¹ 3-4 namotaja ¾ice ,debljine malog prsta.

Reply to
Manu

ma taj trafo je ZAVAREN.. moras ga doslovno odrezat i zavarit ponovo inace ce zujiti, Vrlo je preopterecen tj po toj kvadraturi taj trafo nema niti 600-700W

nakon rezanja moras u pecnicu s njime jer je sav nasran s lakom ... da mozes spule izvaditi van ..

Reply to
grizli

Ni toliko! Za trajno optereæenje, mislim da nije vi¹e od 400W

Uf, znaèi va¹e su one u dvori¹tu iza servisa i trgovine.

Reply to
pero1q