Trafo

Gdje je u Zagrebu preporucljivo kupiti transformator/ispravljac koji na izlazu daje 12V-800mA. Imam 12V-500mA, ali DSL modemu izgleda nedostaje tih

300mA, jer ne radi :)

Mike

--
"I can do it quick. I can do it cheap. I can do it well. Pick any two."

Mario Splivalo
msplival@jagor.srce.hr
Reply to
Mario Splivalo

Chipoteka. Cca 90 - 120 kn.

Samo provjeri da li mu treba AC ili DC.

Uzivajte,

Iggy

Reply to
Igor Batinic

Ili Tehnocentar.

- Vid `Marquis de RTFM` Strpic.

--
           vms@bofhlet.net, IRC:*@Martin, /bin/zsh. C|N>K
Linux elanor 2.6.13-15.8-default #1 Tue Feb 7 11:07:24 UTC 2006 x86_64

To mi prije miri¹i da ima drugaèiji polaritet ( plus i minus zamijenjeni ) jer zbog tih 300mA manjka bi morao bar privremeno raditi ali uz preveliko grijanje......

Reply to
tzac

Dana Thu, 06 Jul 2006 13:39:22 +0200, Igor Batinic napisao/la si:

obavezno AC, a to ce tesko naci u nekom komecijalnom obliku

Reply to
Spuzva

Toga me i bilo strah, zato sam i naveo.

Sasvim sigurno bi trebao moci naci kod uvoznika opreme.

Uzivajte,

Iggy

Reply to
Igor Batinic

tih

problem je sto modem treba izmjenicni napon (vjerojatno za generiranje negativnih napona)

.. bubne on i ostane ¾iv.

--
www.context.cx
Reply to

U poruci:1r1psra5703lb$.mxjhbehtwgld$. snipped-for-privacy@40tude.net, Eden Kirin je napisao/la:

: On Thu, 6 Jul 2006 22:29:41 +0200, megamusic wrote: : :: problem je sto modem treba izmjenicni napon (vjerojatno za :: generiranje negativnih napona) : : .. bubne on i ostane ¾iv.

Sumanjm da je bubnuo. Sreo sam dosta modema koji trebaju i negativni napon i pozitivni. U takve modeme obicno dolazi AC struja. Sad, da li modem koji se od pocetka spominje to stvarno tako treba, ne znam jer ga nisam imao u rukama nikad.

-- Tihomir Krizan

Reply to
..:: Tihi ::..

Nitko ne sumnja u potrebu izmjeniène struje, ali konstatacija da treba izmjenièni napon da bi generirao negativni napon je, u najmanju ruku, smije¹na.

--
www.context.cx
Reply to

Stari moj US robotics externi modemi koji su VRH ponude ne mogu raditi na DC to je najnormalnija stvar kad zelis generirati negativne napone unutar uredjaja a koristi se adapter, da mora rabiti iskljucivo AC adapter! I sam sam projektirao i izradio nekoliko uredjaja koji su kompaktni rabili su AC adapter iskljucivo jer su radili sa simetricnim naponom! I tebi je to smijesno? Z

Reply to
zega

Ve gledam adls modem simens c-010-i treba 12V izmjenicno.

Reply to
fire

Odlièno. A sad poradi na èitanju s razumijevanjem.

--
www.context.cx
Reply to

... a za siemens 515dsl router/modem treba 15V isto izmjenicno...

Reply to
Dado_VTC

Cuj megamusic nije nista bubnuo vec je savrseno tocno rekao (par postova iznad) zasto modem treba AC adapter a ti si ga popljuvao cime si u biti pokazao svoju razinu poznavanja tematike i sad se vadis na semantiku cim sam ja tebi uvaljao istu foru! Z

Reply to
zega

Sori, zaletio sam se.

--