Tko moze isprogramirati 27sf020 ?

Zablokirao Schneider STV2803-t TV, upali se ali ne reagira na nikakve komande, niti na daljinski niti na tipke na tv-u, prikazuje samo plavu pozadinu i broj kanala i ne mrda dalje...google kaze da je vrlo vjerojatno EPROM i da bi ga trebalo samo reprogramrati. Navodno se dogadja uslijed grmljavine i atmosferskog praznjenja da se zblesira EPROM.

Nasao sam neki dump na internetu pa ako ima netko programator za ovo cudo molio bi mi da mi se javi na e-mail sa uvjetima suradnje...

Hvala lijepa

Reply to
njuz2011

Izvadi ti najprije lijepo taj eprom van i probaj upaliti tv. Ukoliko je eprom neispravan tv mora upaliti. Slika i ton bez eproma =E8e biti maksimalno "ra=B9telani" budu=E8i da taj "dump" sadr=BEi sve postavke tv-a. Ako ne upali bez eproma tra=BEi kvar dalje.

Reply to
kristijan

Hmm 27sf020 je 2 Mbitni FLASH, a postavke se obicno spremaju u male serial EEPROM-e npr. 24C32 tako da mi se cini da je OP nesto pomijesao.

--
________
Pozdrav,

Hm.. Mo¾da telkaæ ima mikrokontroler, software je u tom Flashu?

Reply to
vaso

Na ploci nema nikakvog dodatnog EEPROM-a...

Reply to
njuz2011

Ima neki procesor....

Reply to
njuz2011

Izvadi ti najprije lijepo taj eprom van i probaj upaliti tv. Ukoliko je eprom neispravan tv mora upaliti. Slika i ton bez eproma èe biti maksimalno "ra¹telani" buduèi da taj "dump" sadr¾i sve postavke tv-a. Ako ne upali bez eproma tra¾i kvar dalje.

Kada ga izvadim tv uopce ne pali. Svijetli samo crvena dioda i nista drugo....

Reply to
njuz2011

Pardon ima 24c32, sad sam ga skuzio, sakrio se u smd kuciste na donju stranu ploce pa ga nisam uocio...

Reply to
njuz2011