Studenti

U poruci:d3f90e$ak5$ snipped-for-privacy@ss405.t-com.hr, Minotauro je napisao/la:

: (A kao i da postoji nepisano pravilo kako je : tehnicko razumijevanje obrnuto proporcionalno matematickom znanju...)!

S ovime se potpuno slazem. Naime, skoro sve koje poznam i koji se bave aktivno elektronikom (i koji kuze zakaj se i kako dogada), imaju probleme sa matematikom. Fakat mi nije jasno zasto je to tako, ali i ja sam u toj skupini...

-- Tihomir Krizan

Reply to
..:: Tihi ::..

odma æu te ispravit... kaze se ko guska dreku :)

Reply to
Marko

U poruci:d3gl8m$rka$ snipped-for-privacy@ss405.t-com.hr, Marko je napisao/la:

: odma æu te ispravit... kaze se ko guska dreku :)

Mene je moja baka uvijek ovako govorila, pa je tako ostalo u sijecanju. :)

-- Tihomir Krizan

Reply to
..:: Tihi ::..

S ovime se potpuno slazem. Naime, skoro sve koje poznam i koji se bave

sa

Dodaj jo¹ jednog:), popravni i milijun sati instrukcija za dvojèicu.

Kre¹o

Reply to
Kre¹o Bukviæ

U poruci:d3jes4$4mk$ snipped-for-privacy@ss405.t-com.hr, Kre¹o Bukviæ je napisao/la:

: Dodaj jo¹ jednog:), popravni i milijun sati instrukcija za dvojèicu.

Ja si sjednem za stol i velim si: "Nema lemljenja dok to ne naucim." I onda nekak jedva jedvice naucim i prodem. :)

-- Tihomir Krizan

Reply to
..:: Tihi ::..

Kad se vec dijeli, dodajte i mene :)

--
Pozdrav!
http://www.elektronka.com/

Jo¹ malo pa æe poèeti kru¾iti popis elektronièara lo¹ih u matematici :)

Kre¹o

Reply to
Kre¹o Bukviæ

Nadam se bez brojeva telefona... :)