Strujni, antenski i ethernet kabli u blizini...

Ako u kanalicu postavim strujni kabln (220V, cca 2 kvadrata, oko kilovat bi se trosio najzesce), UTP kabln i koaksijalni kabln za antenu, dal' ce strujni kabln raditi smetnje mrezi i prijemu televizijskog programa? Dal' ce mozda antenski kabl raditi smetnje UTP kablu?

Mike

--
"I can do it quick. I can do it cheap. I can do it well. Pick any two."

Mario Splivalo
msplival@jagor.srce.hr
Reply to
Mario Splivalo

Da se nadove¾em: koji mre¾ni kabel u takvim situacijama koristiti: UTP, STP, FTP ili ScTP?

Kabeli bi i¹li zidnim kanalicama, po nekoliko njih zajedno, u paru sa antenskim i audio kabelima i svim ostalim koje mi eventualno u stanu mogu zatrebati.

Mre¾a bi svakako trebala biti u stanju gurati gigabit, a po¹to kablove ne planiram mjenjati narednih nekoliko godina, bilo bi po¾eljo da mo¾e provuæi

10Gb.

Dakle, jo¹ jednom: UTP, STP, ScTP ili FTP? Optika trenutno nije opcija.

-gkresic.

Reply to
Gordan =?iso-8859-2?Q?Kre=B9i=

Gordan Kre¹iæ wrote: =

Uhh a bas sam htio preporuciti optiku s obzirom na zeljeni protok...8-) Ok mreza ima twisted pairs, koax je koax oba su otporna na EM smetnje em i da se inducira 50Hz samo zbog mag indukcije to ne bi smijelo utjecati na ova frekv. podrucja na kojima rade telka i mreza... Moje misljenje je da ne bi trebalo biti smetnji... Jedino ako se u mrezu puca nekakav RF koji onda mozda nesto predje na mrezu a zbog velike paralelne dionice medjukapacitet/madjuinduktivitet je veliki nesto bi se induciralo ali kao sto sam rekao ne bi to trebalo biti puno zbog konstrukcije kablova (sreca je da bi se trebalo inducirati istofazno u svim vodovima pa se to ponisti u kartici) a i filtriranje mreze prije i poslije pomaze... Treba probat ovako napamet sve je samo teoretski... z

Reply to
zega

cisco kaze da u takvim slucajevima ide STP, i takoðer kaze da se preko parica nebude dobilo 10GBita

--
web:
www.byte-lab.com

Veli Google da ono ¹to se po standardu deklarira kao STP ima 150 Ohma (nasuprot 100 Ohma kod UTP-a odnosno ScTP-a) i da se uglavnom koristi za token ring mre¾e?

Dakle, ti vjerojatno misli¹ na ScTP (FTP bi trebao biti alias, ali jo¹ ne mogu pronaæi potvrdu toga), ¹to sam i pretpostavljao da bi bio najbolji izbor.

Link?

-gkresic.

Reply to
Gordan =?iso-8859-2?Q?Kre=B9i=

STP = shield twisted pair ne kuzim u cem je problem? u ciscovim matrijalima pise da se koriste u slucajevima gdje ima EMP

Reply to
zemaljko

Mo¾e li mi tko potvrditi da Ethernet kabel mora imati impedanciju 100 Ohma?

-gkresic.

Reply to
Gordan =?iso-8859-2?Q?Kre=B9i=

Ukratko, ne smeta.

Mike

--
"I can do it quick. I can do it cheap. I can do it well. Pick any two."

Mario Splivalo
msplival@jagor.srce.hr
Reply to
Mario Splivalo

Ako sam dobro shvatio, treba imati cim veci R0 kako bi se smanjio utjecaj odbijanja el. valova signala, pojednostavljeno. Mislim da je to regulirano standardom.

To je jedna od stvari koje ga cine dobrim kabelom.

--
http://www.crohoster.info/
  | hosting od 60kn godisnje
  | domene od 70kn godisnje
Reply to
Marko P.

Prevedeno na hrvatski, hoæe¹ reæi da za obièni kuæni Ethernet mogu uzeti

150 Ohmski kabel?

U principu je sama cijena kabla u cijeloj prièi najmanja stavka, tako da ona nije issue dokle je god u nekim razumnim granicama. Bitno mi je da kada jednom provuèem kablove i zatvorim sve otvore, da to bez intervencija radi (barem) narednih 5 godina.

I zato, jo¹ jednom, pliz konkretno: UTP, STP ili ScTP/FTP? Ima li tko da je takvu mre¾u veæ postavio negdje (Ethernet/antenski/audio kablovi u istim kanalicama) i da ima kakvih iskustava iz prakse?

-gkresic.

Reply to
Gordan =?iso-8859-2?Q?Kre=B9i=

pa kaj postoji mrezna kartica koja moze davati transfer 10gbps.? Inace mislio si na 10gbps, ne ? Inace da je 10Gb , kad bi kroz kabel proslo 10Gb podataka kabel vise ne bi valjao, sto je smijesno. Ja svaki dan na mrezi ostvarim barem 15Gb prometa. Pa necu valjda svaki dan dva puta kupovati i mijenjati mrezne kablove.

BTW Mozes to staviti zajedno u jedan kanal. Imam isto slozeno samo sa STP-om i nema nikakvih smetenji, niti bilo cega losega.

Pozdrav, Boki

Reply to
Boki

Mislio sam ono ¹to sam napisao, dakle 10 Gbps-a. Inaèe, standard je star skoro 3 godine:

Gdje si kupio kabel? Klasièni STP ne mogu naæi nigdje u Zagrebu, FTP-a imaju samo u Chipoteci.

-gkresic.

Reply to
Gordan =?iso-8859-2?Q?Kre=B9i=

Pa, kakav to kabl imas na umu koji se potrosi nakon 15 GB prometa. Ili 15 Gb? Na sto si mislio? :)

Mike