step-down converter..pomoć molim

dakle ovako:

molio bih nekog majstora da mi proba napraviti shemu step-down convertera koji skida napon sa 12V na recimo 3 - 3.5V snage minimalno

350W - da, ovo je bitno, ne smije biti slabiji od 350W..

nije bitno koliko fetova je potrebno imam ih puno.. ak je mogu?e sa KA7500b ili TL494..

svi savjeti su dobrodo?li

hvala

Reply to
kojot

Nije ba¹ to tako jednostavno.... Pogledaj od Linear-a LTC3729 Pozdrav

Reply to
Dado

hvala

ma znam da nije jednostavno... poku?avao sam iz mati?ne plo?e otpiliti pwm :) i otpilo sam ga.. i uspo di?i napon sa 1.09V na 3V ali nikak upogoniti napajanje tog pwm.a sa 5v na 12.... svi oni rade na 5V i nikak i nikak ... skurio sam podosta toga, ?ao mi ve? fetove kuriti : ))

Reply to
kojot

nema potrebe kuriti fetove i ostalo jer 3.5V i 100A neèe¹ izvuèi iz nikakvog PC-a, ovo je specifièna aplikacija i treba studiozno razraditi projekt, proraèunati, projektirati PCB, nabaviti potreban materijal... i to je to. Jest da je pi puta oko preko 100EUR materijal, ali to je tako.

100 i vi¹e ampera nije djeèja igra... Poz.
Reply to
Dado

350W na 3.3V je vise od 100A a s tim nije vise lako raditi (debele zice i pojacanja PCB-a sinama) Inace, cemu se to sluziti?