STANNOL lemilice

Vidio u Bauhausu da imaju Stannollemilice. Ne izgledaju lo=B9e, ima netko iskustva s navedenom markom lemilica? Zainteresiran sam za model od 15W....

lp

Reply to
dragonfly

15W je dosta slabo za vecinu stvari - bolje gledaj neku od 25W nadalje. Inace nema smisla davati previse love ako nema nikakvu regulaciju.
--
Pozdrav,
Walter

15W je preslabo, lemilica je ok, s njom radim skoro svaki dan, vrhovi katastrofa i nema ih.
Reply to
Enði

Mo=BEda uzmem i ja=E8u... trebam ne=B9to za ponekad zalemiti pokoju SMD komponentu. Za ostalo imam neku 60W (a ima i neka velika od xxxW)... Vrhova ima u Bauhasu... mislim da su pakovana po tri razli=E8ita. Gledao sam ju=E8er u Chipoteci i neku Wellericu za 180 kn, ali za nju, kako ka=BEu, postoji samo jedna vrsta vrhova :-(

Reply to
dragonfly

po¹to su ???

lp

Reply to
gotovac
©ta je tu O.K. ?? Lemilica je slaba, vrhovi lo¹i i nema ih.

Po kojem je to kriteriju O.K. ?

Reply to
Ivanikusis

di i koliko je to jer i ja moram nac nesto za povremena cackanja

Reply to
chuspy

kolko vidim ima ih u electronic centru. Ja sam iz Vara¾dina i bilo ih je po oko 200kn u merkuru.

Reply to
Enði

imas u farnellu, preko altpro.hr jednu lemilicu za 300 tinjak kuna s dig displayem , "regulacionu"

grizli

U i oko Zagreba, ne¹to sitno ima u Electronic centru (Kronos). Mo¾e¹ kontaktirati i Forma elektroniku, oni ti ju mogu naruèiti.

Ako planira¹ malo vi¹e raditi s lemilicom, odmah uzmi i rezervne vrhove jer ih ba¹ i nema na lagerima.

Reply to
Mario Malenica

Altpro.

Reply to