Spoj NPN tranzistora - ZB?

Nije mi jasno, naime spojim tranzistor BFR90A u spoju zajednicke baze, napon kolektora stavim na 8V, UBE = 0,75V, Ic = 20mA, i stavim na ulaz emitera UHF filtar (3p9 - zavojnica - 3p9) i ne dobijam poja?anje snage (radim konstrukciju antenskog poja?ala), nego mi je ulazna snaga jednaka izlaznoj.

npr, ulaz na K40 mi je 60dB i izlaz sa kolektora na kojemu bi morao biti poja?an signal mi iznosi 60dB.

Zaista ?udno? Znam da u tom spoju je strujno poja?anje manje od 1, ali da ne poja?a signal to ne razumijem.

Gdje grije?im?

Hvala!

Reply to
*** Roby ***

Mo¾da u krivim oèekivanjima ZB je transformatior impendancije i dobi si ono ¹to se iz toga obièno dobiva.

Reply to
miha

Je li baza uzemljena za VF sa blokom od 1 ili vise nF ? Ulazni kod od 3,9 pF stavi veci Na kolektoru je otpor ili VF prigusnica?

Reply to
Petar Bjelèiæ