Specijani kabeli po narudžbi

Pozdrav grupi,

dobro bi mi do?la informacija koje firme u Zagrebu, ili u krajnju ruku u Hrvatskoj, rade kabele po narud?bi.

Rije? je o krimpanju, nabavci konektora i vodi?a te sklapanje u jedan kabel. Dakle izrada kopije po uzorku.

Naravno, rije? je o ve?oj koli?ini.

Unaprijed hvala

Reply to
Dražen

ili mozda znaju tko bi to mogao raditi. ima i neka firma koja radi auto ozicenja za dojcland ali ???

pozdrav hrvoje

Reply to
Hrvoje Aras

Compro stil

--
Raven
remove NOSPAM from mail

O cemu je konkretno rijec i kojoj kolicini se radi. Ja imam sva moguca kljesta za krimpanje skoro svega.

Reply to
burke